Friday 1 July 2011

sweet memory

rabu lepas , aku sama Eyna Syafina terpilih menyertai 
KURSUS FASALILATOR PEMBIMBING RAKAN SEBAYA
wahh ! hati byk excited bila dapat , 
tapi harinye sama pulak dgn hari sukan sekolah 
hurmmm , takpe lah , taon ni tak dpt peluang tengok 
tapi taon depan ad kann ? hee ^_^


kursus tuh diadakan di UNISEL SHAH ALAM
dalam perjalanan , hujan turun dgn lebat
tp alhamdulillah sampai jugak tepat dgn masanye :)
sampai sana terus daftar diri then kursus punn bermula .


kalau cite pasal aktiviti , ceramah mesti ad kann ? nama punn kursus :)
lepas ceramah pertama , makan , solat .
then seterusnye camtuh ..
then kump punn dibahagikan untuk men game .
   

FIRST GAME
kami diberi satu ayat dan disuruh menyampaikan dgn 3 emosi yg berbeza 
hurmmm , aku dpt ayat ' Encik , boleh tunjuk kad pengenalan ? '
then kena sampaikan dgn cara gembira , ganas dan menggoda .
OUUCCHHHHH ! time mengoda tuh yg tak bole bla .
malu tuh mesti ad kan , tp kena buad jugak . HAHA
  


SECOND GAME
secara berpasangan kena cr satu benda dan promot kat org .
aku dan Anesya Yusoff promot pencil boxx , tp takde sape punn nak beli .
HAHA , takpe tak kesa punn :P


THIRD GAME
game ni paling gempak dan best sebab kami sume ' BERDEBAT '
wahh ! sgt panas time tuh ,
tajuk debat ' MASALAH SOSIAL REMAJA BERPUNCA DARI ? '
hebad kann ?
aku punya group backup guru , soo susa lah mereka nak attack kami .
kami tak byk bercakap punn , sebab takde sape nk bom kami .
perdebatan tgh rancak , masa da habis



then ceramah balik dan nyanyi nyanyi , joget joget .
HAHA , best lah !
selain dpt pengalaman baru , kawan baru punn dpt jugak .
pape punn , aku memang enjoy dgn kursus ni .
mintak mintak len kali terpilih lagi . HAHA



my group :) group 7
lagi dua org , menghilangg



jejaka group 7 :)



anesya :) from Raja Zarina



ying wing :) from STAR



my name tag :)






HAHA , ni lah kenangan kami bersama 
kawankawan , jgn lupa aku ok ?
untungg aku dpt kenal kamu , hee ^_^

BYEBYE



<3TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENELAAH BLOG SAYA<3