Wednesday 15 June 2011

sedih + kecewa





hurmm , apa pulak yang jd kali kann ? 
kenapa sedih sedih nii , kecewa nii haa ? 
HAHA , tanya sendiri , jawab sendiri lha kann .


nape sedih ? kecewa ?
yela , start sk mula lha chegu chegu bg paper .
hati debardebar bila nak tunggu nama kena pgil .
tunggu , tunggu , dpt lha paper .
then .....
macam nak nanges punn ad tengok RESULT ! OUCHHH ! OMG ! KENAPA INI ?
haaaaaaaaaaaaa , nak nanges . result mcm pape nta .
tk suke , tk suke .
kenapa bole jd cmni ?
KENAPA ?



sangat memalukan ! argghhhhhh ! memang tk puas hati dgn result kali nii .
hurmm , macam ni lha jd kalau tk berusaha bersungguh  sungguh kodd !
HURMMMMM , memang aku seda aku leka time exam lepas .
INSAF ! INSAF !
lepas ni nak buad betolbetol ! tknk menmen cm ni lgy .
cukup sekali jd " MISS F "
da lama tk dpt gelaran ni :P
arghhhhh !



HAHA , then terpaksa lha buad ' CORRECTIONSSSSS '
nape byk 'S' ? sebab kena buad byk lha .
tktao ke ?
add math , amek kao ! KAWKAW lhaaa ~
soklan pasal ' LOG ' !
whattttt ? satu salah 25kali ?
kelakar ke ? kelakar ? HAA !
aku salah 6soklan , amek lha kao kena buad 150kali .
patah jarijari aku kangg ! 
sape nak tanggung ? sape ?
~CE CITE CE CITE ~


balik sekolah , takot ni nak bgtao mom .
tk bgtao punn , diamdiam jewpp .
HAHA , ini lha pengajaran sebab menmen time exam ...
kawankawan sume , jgn buad cmni ea ?
JANGAN MENMEN TIME EXAM , OK ?
HAHA
nanti tension , terjun bangunan pulak .
HAHAHA 
kelakar ke ?



dah ! dah ! jangan merepek repek .

 <3 TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENELAAH BLOG SAYA <3