Wednesday 1 June 2011

hebad sama MEREKA

HAHA .
ape yg hebad ? ape , ape ? 
keluar sama mereka .
HAHA .
macam nk pecah perot ni gelakgelak .


apa yg kami gelakkan ?
 banyak ~ HAHA
hari ini memang nasibku malang sungguh .
ad saje yg menimpa diriku .
CEWAHH ~ hehe


mulamula , tk dpt tengok cite yg sangat nk tengok tuh " KARAK " 
mood : sedih :(
alihalih TERpaksa lha tengok cite KUNGFU PANDA .
pape punn , best jugak . gelakgelak jugak :)
masa beli tiket , kena tipu pulak sama kakak COUNTER ! JAHAT !
tknk kawan sama dea !!
ad ke patot tipu budakbudak ?
KEJAMM !! arrrgghhhhh !! HAHA 
geram kan GEMOKK ?
~ sabo jela ~


lepas kena tipu , ad jela benda yg nk dilanggarnye , HAHA .
buad malu saje lha ini budak :P
tkpe , tkpe mereka paham keadaan saya :)



masa cari tempat duduk kat dalam panggung ,
HAHA .
Gemokk , Aunt , Mummy , Daddy , Nizam , Fadil , adik ni amek tempat kite lha .
wahh dalam hati adik tuh , benggang jex .
bila masa pulak aku amek tempat org ni .
HAHA , rupenye salah paham .
relax ea pakcik , sabo ea .
HAHA , dgn dengan segan silu kami beralih tempat .
ADOI ~ nynie nynie .


mummy dengan daddynye ,
Aunt membontot dengan saye lha .
HAHA ( membontot anak buah :P )
gelakgelak , huahua , hahaha .
cite punn habis .


" BALIK TIME "
amek kemudahan pengangkutan awam 
HAHA . memang FULL .
tk dpt duduk langsong .
uncle driver , wahh ! nk drift ape uncle ?
sampai terduduk saye dibuadnye 
MALU saye mummy , malu .



" TURN 2 "
masok masok , pkck driver da kerek .
suro nek cepatcepat , maramara pulak .
pk HENSEM ke nk maramara ?
me say : jangan lha maramara ,
pkck say : mana ad mara , nek cepat sikit .
WAHH ~
geram garam lha time tuh kann .
sabo , org TUA kann ? kita harus menghormati org lebih tua .
TIDAK BEGITU ? HAHA


memang tkde rezeki , berdiri lha KAMI :)
wahh , AIRCOND AIRCOND !
banyak aircond td , sampai tertido tido org yg berdekatan .
HAHA .
bila aku gelak ...
 tktao lha ape masalah pkck driver tuh ,
aku gelak dea nk soundsound .
" DIAM SIKIT "
ehh , elak aku cepukk lha kann , nasib baik kao org TUA kann ?
~ sabo jela ~
aku gelak , dea sound ,
aku gelak , dea sound .
heran lha sgt aku sama dea punye sound tuh ?
tempat awam kann ? bkn LIBRARY kodd .
jeles lha tuh tk dpt nk gelakgelak .


then , aku sama mummy turun dulu ,
mendahului mereka :)
WAHH ~
baru lega , tk sesak sesak .



HAHA .
pape punn memang penadd + hebadd sama mereka .
huuuhhhhh !!
penad + ngantok pulok .
mao tido , mao merehatkan badan dan fikiran .
OK ?
* TERIMA KASIH *